.
1

Horeca Start

Keressen fel egy díjmentes, kötetlen, egy órás megbeszélésre, melyen áttekintjük jelenlegi helyzetét és a megoldandó feladatokat. A beszélgetés keretében felmérjük, hogy mely területeken, pontosan miben tudom az Ön munkáját támogatni, eredményességét tovább növelni.

Az egy órahosszát meghaladó szakmai megbeszélésre, óránként 15.000,- HUF- tól kezdődő óradíjat számítok fel. A szakmai megbeszélésen az Ön egységére szabottan, meghatározott tematika szerint vizsgáljuk a működés egyes területeit, amely során különböző típusú hatékonyságot növelő megoldásokat tárok Ön elé.

A megvalósításban aktív közreműködésemmel segítem az Ön munkáját, felkészítve az egységet és a munkatársakat a változásokra.

2

Horeca Check

A horeca-Check alkalmával anonim egységlátogatást végzünk, felmérjük a vendégtérben zajló folyamatokat, munkatársai aktivitását, erősen fókuszálva a vendégkezelésben, asztal utógondozásban rejlő kiaknázott és kiaknázatlan potenciálokra. Tudatosan begyűjtjük és jegyezzük az első benyomásokat.

A horeca-Check tartalmaz egy speciálisan az Ön egységére összeállított vizsgálati szempontrendszert, mely szerint egységében az anonim megfigyelés zajlik, s melyet a látogatást követően kiértékelünk. A kiértékelés magába foglal egy személyes tanácsadást, ahol az anonim látogatások riportjait és az összesített eredményeket átbeszéljük, szöveges összefoglaló keretében javaslatot teszünk a szükséges változtatásokra.

3

Horeca Aktív

Az Ön által kijelölt egységében/egységeiben/hálózatában mélyre hatóan megvizsgáljuk, hogy a működés optimális és hatékony-e, megfelel-e a minőséggel szemben támasztott követelményeknek.

horeca-Active „Controlling“:
Első körben precízen átvizsgáljuk a beszerzéseket, kalkulációkat, a rendelkezésre álló szortimentet és azt, hogy a nyereségszámításból (marge) elvárható üzleti eredmény megfelel-e az elvárt mértéknek. Ezek a számok alapjaiban meghatározzák az Ön eredményességét. Ezt követően áttekintjük a meglévő szolgáltatói-beszállítói szerződéseket, a szolgáltatók-beszállítók meglévő árait, a munkaerő gazdálkodást és a vendégszerző mechanizmusokat.

A felmérést követően egy – az optimalizációt magába foglaló – szakmai tanácsadáson felvázoljuk a költségcsökkentéshez, nyereség-és forgalom növeléshez szükséges változtatásokat. Közösen meghatározzuk a változtatások rendjét, szem előtt tartva az egység teherbíró képességét.

Az átállás alatti időszakban a problémák és az elért sikerek folyamatában kerülnek átfogó megbeszélésre.

horeca-Active „Front-Check“:
A vizsgálat alá vont terület/területek munkatársaival a napi rutinba beszállva aktívan együtt dolgozom, és közben felmérem testközelből az egység teljes körű működését, a kialakult „farkasvakságot”, munkatársai szakmai és emberi hozzáállását. A gyakorlatban, élesben kerülnek a régi beidegződések javításra, az alkalmazható alternatívák azonnali megbeszélésre.

4

Horeca Coaching

Remek termékei, tökéletes munkatársai és erős piaci pozíciója van, mégis azt látja, hogy egysége/hálózata 60-70%-on teljesít, alatta marad az elérhető maximális eredménynek? A probléma megoldásának, a forgalom növelésének kulcsa, az egyes területeken lévő dolgozók, vagyis az emberi erőforrás hozzáállása, motiváltsága. Azok a vállalkozások, amelyek elkötelezetten, újra és újra (tovább) képzik munkatársaikat, évről-évre javuló üzleti eredményt érnek el.

Lényegesen többet kínálok Önnek üzleti szaktanácsadásnál. Ténylegesen hozzásegítem Önt a nagyobb siker eléréséhez. Tréningjeim a gyökerektől indulva, belülről kifelé haladva dolgozzák át az egység soron lévő területeit, a munkatársak hozzáállását, a munkafolyamatokat és ezáltal a terület eredményességét. Ön nem csak „üres” teóriákat kap, hanem Önre, egységére szabott gyakorlati megoldásokat.

Segítünk abban is, hogy Ön újra lássa az eredeti célt, vagy megfogalmazza az új céljait. Mi is volt az alapgondolat? Mit szeretettem volna elérni? Vagy: mi az, amit már elértem és mi az, amit még el szeretnék érni? A sikerhez vezető első lépés a tisztán megfogalmazott, jól definiált cél. Az Ön céllátása és felismerései adják az erőt a célok megvalósításához.

Ha kitűztük a kristálytiszta célt, koncentráltan, fáradhatatlanul tudunk dolgozni az Egysége és az Ön sikeréért.

5

Horeca Új belépő

Egy új egység sikeres megnyitásának (majd felfutásának, kiteljesedésének) alapja, egy jó ötlet és egy részleteiben átgondolt-kidolgozott üzleti terv, megfelelő szakértelemmel történő piacra vezetés mellett.

Több évtizedes hazai és nemzetközi szakmai tapasztalattal és a Know-how kialakításával segítem üzleti elképzelését, ott ahol Ön szeretné, aktív részvétellel, a tervezéstől a beüzemelésig.

5

Gasztromarketing

A bevételt a vendég hozza. Hatékony rendszerszintű  gasztromarketing kiépítésével, segítünk a vendégszerző mechanizmusok, online marketing gépezetének a kiépítésében, folyamatos fenntartásában.

Vendégszerzés stratégiai tervezés
Cél: az online csatornák feltárása, amelyen keresztül a kapcsolattartás elkezdődhet a vendégekkel, illetve amelyen keresztül a vendégkört a későbbiekben tervezetten lehet költséghatékonyan visszahívni.

Adatbázis építése új vendégekkel
Cél: a hírlevél adatbázis és közösségi tábor építése

Minőségi kommunikáció az adatbázis tagjai felé
Cél: az emocionális kapcsolat kiépítése a vendégkörrel

Eseménymarketing kampányok
Cél: a közvetlen bevétel növelése

Jelentkezés

Név:
Email cím:
Telefonszám:
Számlázási név:
Számlázási cím:
Kérem válasszon! Horeca Start Horeca Check  Horeca Aktív Horeca Coaching  Horeca Új belépő Gasztromarketing