.
Vendégkezelési tréning
Ön is a vendégekből él. Tegyen egy fontos lépést a vendégbarát kiszolgálás megteremtéséért egységében:
- Miért fontos a személyzet és a vendég között zajló kommunikáció?
- Mitől lesz az egyszeri vendég visszatérő vendég?
- Hogyan hozzuk ki az asztalból a maximumot úgy, hogy a vendég a törődést érezze és a profit is maximális legyen?
Sorra veszünk minden tényezőt, melyek befolyásolják a vendég hangulatát, visszatérési vágyát az étkezés, ott tartózkodás alatt. A gyakorlatias tréning anyagát tudatosan beépítve a vendégkezelés menetébe, két legyet ütünk egy csapásra: növeljük a vendég elégedettségét és még több profitot termelünk Önnek.
Üzletvezetői képzés
Fontos Önnek, hogy a kemény munkával megszerzett bevétel ne folyjon el feleslegesen a „csapba”? Tegyen egy nagy lépést a vendégbarát és gazdaságos üzemeltetés felé:
- Miért fontos a vendégtéri és konyhai alkalmazottak harmonikus együttműködése?
- Hogyan tudja optimalizálni bevételeit és kiadásait?
Nézze meg egységét a számok tükrében! Megmutatjuk, hogyan érhet el javulást. A működésben rejlő összes olyan pontra rámutatunk, ahol kiaknázatlan potenciálokat látunk, hogy eredményeit (meglévő vendégszám mellett) növeljük.
Értékesítői képzés
Sok energiát és pénzt áldoz arra, hogy egységébe becsábítsa a vevőket/vendégeket/ügyfeleket? El is látogatnak Önhöz, mégsem úgy megy az üzlet, ahogy szeretné?
Adjon „vérátömlesztést” frontvonal személyzetének egy pezsdítő képzéssel! Fejlessze munkatársai kommunikációs képességét és eladás technikáját! A küszöbön túl a sikeres eladás a frontvonal személyzet felkészültségén múlik. Gyakorlat orientált értékesítői tréningünkön munkatársai elsajátíthatják a sikeres eladás kommunikációs koncepcióját, melyet már másnap alkalmazhatnak munkájuk során. Tegyen munkatársai fejlesztéséért, hogy eredményessé tegyék az Ön egységét!
Személyi coaching
A személyi Coaching folyamataink célja, hogy partnereink szakmai és személyes fejlesztése, konkrét szakmai célokhoz vezetése, az üzleti eredmények elérése az alábbi módon megvalósulhasson:
- tudatos, inspiráló beszélgetésen alapuló önreflexió készségének kialakítása, a meglévő potenciálok feltérképezése, azokra való építés és magasabb szintre emelése
- a vágyott állapot vagy cél megfogalmazása
- saját megoldások és megvalósítási módok keresése
- a partnerünk számára legkívánatosabb lehetőség kiválasztása, az akcióterv felépítése
- Támogatás a megvalósítás során mindaddig, amíg az Őnt előrevivő mechanizmusok készségszintűvé nem válnak
- az ügyféllel történő közös „ünneplés”, mely során tudatosítjuk a sikerek elérésének módját, és levonjuk a szükséges tanulságokat
Recorded coaching
Vannak kulcs emberei, akik megérdemlik, hogy kiemelten törődjön velük? Adjon nekik lehetőséget arra, hogy tovább tökéletesítsék vendégkezelési technikájukat!
A tréning alapja mindig a konkrét vendég kiszolgálási szituáció során rögzített video és hangfelvétel, melynek elemzése Coach (tréner) segítségével zajlik.
Az kiszolgáló személyzet a felvételt annak rögzítését követően, de legkésőbb a nap végén – a trénerrel – visszanézi, szembesül saját gesztusaival, mimikájával, szóhasználatával, testtartásával, verbális és nem verbális kommunikációjának jellegzetességeivel. A Coach segítségével a vendégre negatívan ható kommunikációs elemeket korrigálják, a pozitív elemeket tovább erősítik a minőségi vendégkiszolgálás és a maximális profit érdekében.
A tréning előnye, hogy rövid időn belül, hatékonyan finomítja a vendégkezelési technikát a kommunikáció tudatos szintre emelésével, folyamatos korrigálásával.
On the job képzés
Nem volt elég az elmélet? Beállunk egységébe és megmutatjuk, hogyan tud a leghatékonyabban dolgozni a vendégtéri személyzet. A személyzet pedig azonnal próbára teheti új tudását és bezsebelheti a garantált sikert.
Ha ez sem elég?
Kivesézzük a számokat és olyan vezetői eszközöket adunk üzletvezetője kezébe, mellyel elkerülhetetlenné válik a növekedés.
A sikerélménynél nincs jobb motiváló szer. Az Ön vendéglátó egységében sikeres emberek dolgoznak majd, akik Önt is sikeressé teszik!