.
Vendégkezelési tréning

Ön is a vendégekből él. Tegyen egy fontos lépést a vendégbarát kiszolgálás megteremtéséért egységében:

  • Miért fontos a személyzet és a vendég között zajló kommunikáció?
  • Mitől lesz az egyszeri vendég visszatérő vendég?
  • Hogyan hozzuk ki az asztalból a maximumot úgy, hogy a vendég a törődést érezze és a profit is maximális legyen?

Sorra veszünk minden tényezőt, melyek befolyásolják a vendég hangulatát, visszatérési vágyát az étkezés, ott tartózkodás alatt. A gyakorlatias tréning anyagát tudatosan beépítve a vendégkezelés menetébe, két legyet ütünk egy csapásra: növeljük a vendég elégedettségét és még több profitot termelünk Önnek.

Üzletvezetői képzés

Fontos Önnek, hogy a kemény munkával megszerzett bevétel ne folyjon el feleslegesen a „csapba”? Tegyen egy nagy lépést a vendégbarát és gazdaságos üzemeltetés felé:

  • Miért fontos a vendégtéri és konyhai alkalmazottak harmonikus együttműködése?
  • Hogyan tudja optimalizálni bevételeit és kiadásait?

Nézze meg egységét a számok tükrében! Megmutatjuk, hogyan érhet el javulást. A működésben rejlő összes olyan pontra rámutatunk, ahol kiaknázatlan potenciálokat látunk, hogy eredményeit (meglévő vendégszám mellett) növeljük.

Értékesítői képzés

Sok energiát és pénzt áldoz arra, hogy egységébe becsábítsa a vevőket/vendégeket/ügyfeleket? El is látogatnak Önhöz, mégsem úgy megy az üzlet, ahogy szeretné?

Adjon „vérátömlesztést” frontvonal személyzetének egy pezsdítő képzéssel! Fejlessze munkatársai kommunikációs képességét és eladás technikáját! A küszöbön túl a sikeres eladás a frontvonal személyzet felkészültségén múlik. Gyakorlat orientált értékesítői tréningünkön munkatársai elsajátíthatják a sikeres eladás kommunikációs koncepcióját, melyet már másnap alkalmazhatnak munkájuk során. Tegyen munkatársai fejlesztéséért, hogy eredményessé tegyék az Ön egységét!

Személyi coaching

A személyi Coaching folyamataink célja, hogy partnereink szakmai és személyes fejlesztése, konkrét szakmai célokhoz vezetése, az üzleti eredmények elérése az alábbi módon megvalósulhasson:

  • tudatos, inspiráló beszélgetésen alapuló önreflexió készségének kialakítása, a meglévő potenciálok feltérképezése, azokra való építés és magasabb szintre emelése
  • a vágyott állapot vagy cél megfogalmazása
  • saját megoldások és megvalósítási módok keresése
  • a partnerünk számára legkívánatosabb lehetőség kiválasztása, az akcióterv felépítése
  • Támogatás a megvalósítás során mindaddig, amíg az Őnt előrevivő mechanizmusok készségszintűvé nem válnak
  • az ügyféllel történő közös „ünneplés”, mely során tudatosítjuk a sikerek elérésének módját, és levonjuk a szükséges tanulságokat

Recorded coaching

Vannak kulcs emberei, akik megérdemlik, hogy kiemelten törődjön velük? Adjon nekik lehetőséget arra, hogy tovább tökéletesítsék vendégkezelési technikájukat!

A tréning alapja mindig a konkrét vendég kiszolgálási szituáció során rögzített video és hangfelvétel, melynek elemzése Coach (tréner) segítségével zajlik.

Az kiszolgáló személyzet a felvételt annak rögzítését követően, de legkésőbb a nap végén – a trénerrel – visszanézi, szembesül saját gesztusaival, mimikájával, szóhasználatával, testtartásával, verbális és nem verbális kommunikációjának jellegzetességeivel. A Coach segítségével a vendégre negatívan ható kommunikációs elemeket korrigálják, a pozitív elemeket tovább erősítik a minőségi vendégkiszolgálás és a maximális profit érdekében.

A tréning előnye, hogy rövid időn belül, hatékonyan finomítja a vendégkezelési technikát a kommunikáció tudatos szintre emelésével, folyamatos korrigálásával.

On the job képzés

Nem volt elég az elmélet? Beállunk egységébe és megmutatjuk, hogyan tud a leghatékonyabban dolgozni a vendégtéri személyzet. A személyzet pedig azonnal próbára teheti új tudását és bezsebelheti a garantált sikert.

Ha ez sem elég?

Kivesézzük a számokat és olyan vezetői eszközöket adunk üzletvezetője kezébe, mellyel elkerülhetetlenné válik a növekedés.

A sikerélménynél nincs jobb motiváló szer. Az Ön vendéglátó egységében sikeres emberek dolgoznak majd, akik Önt is sikeressé teszik!

Név:
Email cím:
Telefonszám:
Válasszon képzést!  Vendégkezelési tréning Üzletvezetői képzés Értékesítői képzés Személyi coaching Recorded coaching On the job képzés