A közösségi média szerepe a vendéglátásban ma már vitathatatlan. Elsősorban olcsósága, másodsorban hatákonysága miatt érdemes az Ön egységének is fontolóra vennie a legmegfelelőbb közösségi médiában való részvételt. Most sorba vesszük a legeredeményesebb közösségi oldalakat, illetve megvizsgáljuk melyiket mire érdemes használnia.
6 közösségi média
![]() A világ és Magyarország legnépszerűbb közösségi oldala. |
![]() A legnépszerűbb videómegosztó portál. |
![]() A Google közösségi oldala. |
![]() Cégtulajdonosok, menedzserek és informatikusok találkahelye. |
![]() A Facebook tulajdonában lévő fotómegosztó portál. |
![]() Vendéglátó egységek vendégei írják le tapasztalataikat az egységről. |
Mire érdemes használni őket
Újdonságok bemutatása | ![]() ![]() ![]() |
Visszajelzések kérése | ![]() ![]() ![]() |
Kapcsolattartás meglévő vendégekkel | ![]() ![]() |
Közérdekű információk közlése | ![]() ![]() ![]() |
Kedvezmények, akciók, szavazások | ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kapcsolatfelvétel leendő üzleti partnerekkel | ![]() ![]() |
Új munkatársak keresése | ![]() ![]() |
Ön melyik közösségi médiával egészítené ki a sort?
Illetve mire használja az egyes közösségi médiákat a felsorolt lehetőségek közül?
Forrás: http://brandongaille.com/10-social-media-marketing-examples-for-restaurants/