6 közösségi média, ami minden vendéglátós hasznára válhat

A közösségi média szerepe a vendéglátásban ma már vitathatatlan. Elsősorban olcsósága, másodsorban hatákonysága miatt érdemes az Ön egységének is fontolóra vennie a legmegfelelőbb közösségi médiában való részvételt. Most sorba vesszük a legeredeményesebb közösségi oldalakat, illetve megvizsgáljuk melyiket mire érdemes használnia.

6 közösségi média

Facebook ikonFacebook
A világ és Magyarország legnépszerűbb közösségi oldala.
YouTube ikonYouTube
A legnépszerűbb videómegosztó portál.
Googleplus ikonGoogle+
A Google közösségi oldala.
Linkedin ikonLinkedin
Cégtulajdonosok, menedzserek és informatikusok találkahelye.
Instagram ikonInstagram
A Facebook tulajdonában lévő fotómegosztó portál.
Foursquare ikonFourSquare
Vendéglátó egységek vendégei írják le tapasztalataikat az egységről.

facebook-like

Mire érdemes használni őket

Újdonságok bemutatása Facebook ikonInstagram ikonYouTube ikon
Visszajelzések kérése Facebook ikonGoogleplus ikonFoursquare ikon
Kapcsolattartás meglévő vendégekkel Facebook ikonGoogleplus ikon
Közérdekű információk közlése Facebook ikonInstagram ikonGoogleplus ikon
Kedvezmények, akciók, szavazások Facebook ikonInstagram ikonGoogleplus ikonYouTube ikon
Kapcsolatfelvétel leendő üzleti partnerekkel Facebook ikonLinkedin ikon
Új munkatársak keresése Facebook ikonLinkedin ikon

Ön melyik közösségi médiával egészítené ki a sort?
Illetve mire használja az egyes közösségi médiákat a felsorolt lehetőségek közül?

Forrás: http://brandongaille.com/10-social-media-marketing-examples-for-restaurants/